Muita vanhoja tapahtumia

Keilailua

Pe 23.11 klo.18.30 Kaupin keilahalli,keilakuja 1,Tampere. Varattu kuusi rataa. Tapahtuma tarkoitettu jäsenille puolisoineen.Ilmoittautumiset viimeistään ti 20.11 Jari Laurila 0400170076.

Keilailutapahtuma 27.10.2017

Osastomme jäseniä kävi keilaamassa Tampereen Kaatopaikalla. Neljä rataa oli varattuna, joten tilaa oli sopivasti. Jotkut ehti vetämään pari kierrosta ja toiset jopa kolme. Osa heitti taidolla ja osa tuurilla. Ehkä ensi kerralla koitetaan saada jotakin opastusta pisteytyksistä....Toki lopputulokset näkyi taululla ja saatiin sijoitukset selville.

Voittajaksi selviytyi Petri Haapala taidolla ja toiseksi Jari Laurila tuurilla. Loput tulokset löytyvät tulokset sivulta.

SAK:n 110-vuotisjuhlat 4.11.2016 Tampereella

Osaston jäseniä oli juhlissa mukana. Osa oli jo ruokailussa aikaisemmin Siperiassa. Illan juhla oli upeassa talossa keskustorin Raatihuoneella.

Rakennusliiton Hämeen aluejärjestö ry:n Edustajakokous 12.3.2016 Lahdessa

Osastomme 5 jäsentä kävi kokouksessa. Kokouksen puheenjohtajana toimi Janne Helenius. Käytiin läpi normaalit kokousasiat. Tilannekatsauksen piti Kimmo Palonen. Tässä tiivistettynä :

Yhteiskuntasopimusta kovasti hierotaan. Hallituksen ehdot ovat kovat. 0% korotus palkkoihin, 24h/v lisää työaikaa,eläkemaksuihin korotusta 1,2%, työttömyys vak. maksuihin 0,85% 2018 mennessä. Julkisen sektorin lomarahojen leikkausta 30 %.

Paikallinen sopiminen : Palkat ja työajat ilman liittojen hyväksyntää. Esim. ylityöt tunti tunnista vapaata eli ei ylityökorvauksia.

Miksi ei :

Tessien alittaminen mahdotonta. Työllisyyteen ei tule olemaan vaikutusta.

Tämän vuoden palkankorotus on astunut voimaan (10snt). Muistakaa tarkistaa tilinauhat.

Käytiin läpi 2015 toimintakertomus.

Lopuksi nautimme maittavan lounaan ravintola Voitossa.

Edustajat

Tappara- Ilves 15.01.2015

Osastomme oli hankkinut muutaman lipun kiihkeään paikallisotteluun. Paikalle saapui vähäinen mutta innokas joukko. Tappara otti Ilveksestä murskavoiton 5-0 ja samalla lunasti Tampereen herruuden tällä kaudella.

Osastomme kävi kokeilemassa välillä jotain uutta lajia, hohtokeilausta. Monia eri tyylejä kokeiltiin ja hikihän siinä tuli. Välillä tuli täyskaatoja ja heti perään täyshuti. Saarisen Raimosta tuli ylivoimainen voittaja.

Laittakaa palautetta jos tuli kipinää lajiin muillakin niin varataan uusi kierros innokkuuden mukaan !

Kesäteatteri 27.6.2014

Osastomme jäseniä oli runsaslukuisesti katsomassa Rönnin kesäteatterissa näytelmää Suomenhevonen. Kyseessä oli ensi-ilta ja suosittelen lämpimästi muidenkin näkevän tämän esityksen.

Näytelmässä oli sopivasti sekoitettu entisajan elämää ja nykynuorison yhteiseloa vanhempien kanssa.

Nauraa sai vedet silmissä ja draamaakin löytyi.

Osastomme jäseniä suuressa salissa.
Osastomme edustajat maakokouksessa.

Osasto236 väki perheineen on viettänyt saunailtoja perinteisesti Vahderpään saunalla. Saunomisen ja makkaransyönnin lisäksi on heitetty tikkaa ja mölökkyä.

Nuoria illan vietossa Vahderpäässä.
Vahderpään rantasauna.
Illan viettoa, jossa on perheet mukana.
Topin tyylin näyte mölkyssä.
Mölkky kisa käynnissä.
Raimon vuoro koittaa .....................